Åk aldrig moped till....

Tyskland...

Hej alla fans,

Sorry att jag inte bloggat men jag har ett tråkigt meddelande, jag och erik åkte hela vägen till tyskland på en bussresa, allt var helt spontant och vi bestämde det kvällen innan, det lät typ så:

RINNNNGGGG

Jag: Hej det är björn.
Erik: DUUU, Vi bara mååååste till tyskland imorgon, det är grymt bra priser där nu!!!!
Jag: va?
Erik: JAAAAA, asså man kan få 3 påsar M & M för samma pris som en här i sverige!!!!
Jag: What?! Det e ju grymt!!! Men mina fans då? Kan ju inte bara lämna dom ju....
Erik: Men du kan ju blogga från mobbeeennnn jueee!!
Jag: JAAA du e grym, att jag inte tänkte på det!! Dohh!!
Erik: Ska vi dra då??!?!?!
Jag: Ja vi drar, bokar du oss?
Erik: Bokar!?! Vi tar min moppe!!
Jag: Ja fan!!
Erik: Då kommer du till mej imorron kl 06!!!
Jag: Det gör jag!!
Erik: Ha det sålängeee!! Here we come tyskland!!
Jag: Heeejdå!!

Så vi drog iväg mot tyskland, tog betydligen mer tid än va vi hade räknat med!! Först till nått som hette trelleborg sen båt över till tyskland....Käkade såklart tysk korv en bit ner i tyskland, och va fan hände!?! Moppen blev stulen!!  SHIIITTTT!!!!!
Mer om detta imorgon, och jag ska lägga upp bilder i veckan oxå!! Vi har grymma bilder men moppen den e väck!!! Erik är ledsen som faaann!!!
Men mer imorgon, måste sova nu, knappt sovit på flera dagar!!!
Ha det gott alla!!!!

En sliten men internationell Björn


Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv blogg oftare! hihi

2009-02-02 @ 15:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0