Alltså vilken start på de nya livet..

Alltså hade de inte varit för mina långkalosnger så hade jag frusit tårna av mig....

Men shiit vilken förändring det blev direkt, jag bara satt o jobba (blogga) och nej kl är 18.20. Ahhh Erik kommer om tio min, fullt ös ut i köket fram med vatten flaskan, vänta på kallt vatten jag bara -kom igen!.. Ner med kläder i väskan springer ner i trappen och kommer ut, PANG rätt in i en vägg av kyla, ooopps de går ju inte utan mina låååångisar upp för trappan in i lägenheten, slänger upp lådorna och jag hittar bara inte dom, tills jag kommer på dom är ju i tvätten, in på toan öppna tvättkorgen och YEAAAA där ligger dom, stanna vid spegeln ta en blogg bild och spring ner för trappan.

Alltså gissa vilken puls jag hade... haha ja Erik va osså sen så de gjorde inget och gissa varför, asså detta är därför vi e bästa vänner, jo han hittade inte sina heller.. asså kan ni fatta.. Nej nu mina vänner måste jag titta

Kommentarer
Postat av: s h o p a h o l i c m a m m a n svarar

SNygg outfit ;-) Tack för kommentaren på min blogg hihi kram Therese

2009-01-07 @ 22:59:12
URL: http://shopaholicmamman.se
Postat av: Erik

Tjena brohh, fan vad stolt jag är över dig, glöm inte bort mig sen bara när du springer runt och får gratis groggar på Stureplan

2009-01-07 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0