Gooood morgon? Unnar mig en lyx frukost..


God morgon mina läsare... Det är en sliten Björn som sätter sig vid datorn, jag är trött. Det är ju inte så konstigt efter nattens dramatik, det är kallt och jag är förkyld. Nu när jag tänker efter så tror jag nog de är bäst om jag blir hemma i dag så kanske jag kan sitta o jobba lite (blogga). Fast jag förlorar ju pengar om jag stannar hemma med karensdagar o sk*t. Ah jag får lägga på lite extra när jag tar ut min lön här från bloggen.

Ja då får jag gå o ringa min chef o säga att jag är jätte sjuuuuk, måste ligga hemma i dag, man kan ju inte sortera gummi remmar när man en förkyld eller? Nej de e bättre jag sitter här vid datorn och blir frisk...

Taaat lungt så går jag o ringer,, haha va kul, vi har hela dan tillsammans....

jag loggar in snart  igen.... ha de bra...

bbye bbye

En förkyld men ivrig Björn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0