Hörde ni oxå felsägningen i prgrammet?

Hej igen!!
Nu har jag bloggat in! Förresten jag tänkte på det, där har ni den nya trenden i bloggvärlden, istället för att säga : jag har loggat in så säger man: bloggat in! såååå braaa!! Glöm inte var ni hörde det först, nu när bloggen blivit så stor vill man ju vara först med aallllllttttt!!!  ELLER HUR!?!?!
Jo felsägningen med min sköna bella på tv4, dom sa att hon hade pojkvän!! vilken miss av tv 4, hon är ju singel, hon är ju miiiiin snart!!
singel men inte länge till hoppas jag! 

Sitter här och tänker på den där Schulman, hur kan man vara så taskig mot min bella? shiiiit fy fan för han!!!

USCHHHHHH

En Björn som skrattar åt tv4!

Kommentarer
Postat av: Mistercool ,

alltså , hon är väll tillsamans med Nils ??

då är hon ju INTE singel .

2009-01-10 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0