Hur svårt kan det va?

Har legat vaken i 2 timmar nu....fick reda på att hon hade pojkvän!! NILS hette han oxå!! ohhh!!! när jag hörde det så blev jag lite sorgsen men nu har jag legat o funderat o kommit fram till att det bara är en fasad, Nils är inte på riktigt!!!! Så nu känner jag mig lugn igen.
Kan inte sluta tänka på hur bra bella var idag, hellllllttttt grymmmm!!!!! Spelade så klart in det på min VHS, så jag ska titta på det imorgon igen efter jobb, YEAHHH!
Nu ska jag gå o lägga mig igen o räkna bellor (det gör jag istället för får).
Så nu bloggar (HEHE) jag ut!!!


En trött men inte färdigräknad Björn


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså om du är så stor fan av henne borde du läst hennes blogg där hon typ skriver om sin pojkvän nils jämt ?!

2009-01-10 @ 17:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0