Jag blir så trött...

Så ja lugna er ;) Jag är tillbaka, vilken dag det blev i går, mitt internet bara var BORTA, leta leta leta efter nr till kundtjänst

RING RING

Välkommen till kundtjänst knappa in 1 för de o 2 för de och 1 igen för de bla bla bla

Äntligen någon som svarar

Elin: Välkommen till kundtjänst du talar med Elin
Jag: Hej Elin
Elin: Hej
Jag: Jag har fått ett jätte problem
Elin: Ok
Jag: Mitt internet funkar inte
Elin: Ett ögonblick så skall jag kolla
Jag: Visst
Elin: Hej är du kvar
Jag: Ja
Elin: Jo det är så här att vi håller på med uppdateringar som kan störa driften i ditt område
Jag: Ja men när är detta kalrt för jag måste jobba
Elin: Det kan jag inte svara på men de blir klara så fort dom kan
Jag: DU Elin, jag jobbar som bloggare, och jag måste kunna uppdatera min blogg
Elin: Det är inte mycket jag kan göra
Jag: Elin jag tror inite du förstår vilket ansvar jag har som bloggare, alltså jag är jätte känd och jag känner
Elin: (Avbryter) Du får vänta tills det är klart
Jag: Du bara så du vet så kommer jag ta upp detta med Bella
Elin: Ok, Vem är bella?
Jag: Ha du vet inte ens vem Bella är, du är ju helt värdelös
Elin: TAck för du ringde

KLICK


Ohhhhhh jag blir så förbannad.. jajaj nu är de tillbaka igen, hemma från jobb idag med, *myyys pyyys* Nu blir de in i duschen och lyssna på Miss lii

Vi hörs lite senare allihopa

bbye bbye

Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0