Precis somnat o så ringer telefonen..........

Ohh Erik min vän tur att du finns...

Ohh myy god... Jag ligger i sängen självklart i mina frotté short och drömmer en underlig dröm om ankor o sånt, men men precis när den är som bäst så ringer telefonen, och jag tror först att det är till ankan men innan jag fattar att de är min mobil som ringer.. bahh ahhhh shiiit SVARA!

Jag: Hej, mitt i en dröm
Erik: Hej det är Erik
Jag: Hej Erik!
Erik: Va gör du?
Jag: Jag sover
Erik: Ok, men jag har sett en sak
Jag: Ok
Erik: Jo, du vet din baby?
Jag: Ja
Erik: Jo hon har varit med igen!
Jag: NEJ DU SKÄMTAR
Erik: Nej jag lovar
Jag: NEJ DU SKÄMTAR
Erik: Nej det är sant, jag lovar
Jag: Alltså hon e bara för bra
Erik: Eller hur, kolla din mail
Jag: Ja de ska jag göra
Erik: Ok, vi hörs i morgon på jobb
Jag: Du
Erik: Ja
Jag: TACK!

Jo det är sant det är någon tidning i Skåne som skrivit om min darling, ja om man ska bli väck så här sent på natten då skall det ju bara vara nått sånt här.. Ja dags och lägga sig igen.. förlåt om jag störde er

Här är länken förresten: http://sydsvenskan.se/nojen/article403992/Framgangen.html

Hej då allihopa

bbye bbye

En sömnig men stolt Björn

Kommentarer
Postat av: Erik

Hajj!!!

Ja baah visste du skulle bli glad så det var därför jag ringde dejj, hoppas inte jag blir den du dissar nu när du blir kändisbloggare!! ta med mitt sadeltäcke imorron till jobbe..e kallt utan de!!

Din vän för evigt Erik

2009-01-08 @ 01:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0