Vilken idiot...han va..

Alltså jag fick ett samtal precis, kan ni gissa vem de va? Ja just de min chef.. Tydligen så hade Erik stått och marknadsfört min nya blogg på jobb och någon avundsjuk fan har gått in till chefen o sagt till. Så han ringde o skällde ut mig för att jag var hemma. Kan man blogga så kan man jobba... o kommer inte jag till jobbet i morgon så behövde jag inte komma alls nå mer. Jag funderar på o skita i de... vad tycker ni ? Ska jag gå till jobb i morgon eller?

Men va e de med folk alltså, fy till den som gick till chefen, alltså bara för att man börjar bli lite känd nu o så, så vill alla bara vara som mig, eller förstöra för mig.. jag tror på de man läser det är inte alltid lätt o vara en offentlig person. Det är väl sånt jag får börja vänja mig vid, kanske skulle ha en bodyguard, var får man tag i en sån tro??!?!?

Ja får väl ta en riktig funderare om hur de blir me jobb i morgon

Kommentarer
Postat av: Erik

Hej gubben, hörde att chiiifen ringde dig, det var aldrig min mening att han skulle få reda på det. Jag kommer över sen, vi hörs



Erik

2009-01-09 @ 14:22:11
Postat av: Josse

Skulle du behöva lite design-hjälp på bloggen? Ser att du har en av de ordinarie designerna :) Jag hjälper gärna till! Du kan adda den mailen som står på min blogg ([email protected]) på msn så kan vi lösa det där :) /Josse - http://juicyphine.blogg.se

2009-01-09 @ 14:46:28
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0